غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

...!

امروز هم گذشت یه روز دیگه از روزهای بی تو بودن...
هنوز از این روزهای وحشتناک باقی مونده …

 

+ خدایا ... من به درک ... خودت خسته نشدی از صحنه ی تکراری درد کشیدن من ؟؟

++ خدایا .. میشه بگی بسه ؟؟ میشه بگی " دیگه بسه "؟؟

خدا من کم اوردم ... :(

++++ : تو هیچوقت برام گریه نکردی !! ( :-")

"من" و "تو"

هميشه من و تو

تا ابد

من و تو

"ما"

خياليست

که در خواب های ما می پيچد

 

من جیغ میکشم سرت.....من به تو حرفای زشت میزنم.....من دقيقه ایی یه بار قهر میکنم......من فرتی تهدیدت میکنم......من زرتی با گریه گوشی رو قطع می کنم.....من مسیجت رو می خوونم اما جواب نمیدم.....من حرفهایی که ۱۰۰ بار به من گفتی نگو رو میگم که لجتو دربیارم.......من خیلی غلط های دیگه هم میکنم
چــــــــــــــونکه : واســـــــــم مهمی !چون دوستت دارم ! اگه نبودی خفقان میگرفتم

 

++++ بیداریمو گرفتی ... خواهش می کنم دست از سر خواب هام بردار ...

 

++++ : بروبچ من اخر کارم امین اباده از همین الان حلال کنبد :d

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ثنا ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM