غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

سلام

سلام !

دوستان این وب برای مواقع دپرسی و ناراحتی شما ساخته شده ... می تونید بیاید و هر چی دلتون می خواد بگید ...کسی هم جلوتونو نمی گیره !

عضو شید و مطلب ها و جملات پر معنا بفرستید و از زندگی و  اطرافیان گله کنید ! هر چی دوست دارید بنویسید ...

این وب توسط نویسندگانش سریع و به فاصله ی های کم آپ میشه.شما هم جزئی از این نویسندگان باشید .

دوست داشتید نظر بدید .دوست هم داشتید توی نظر سنجی شرکت کنید .خوشحالم می کنید .

ممنون  

پی نوشت 1 :

این جا حس و حال خوبی واسه عاشقا داره.

پی نوشت 2 : 

اکثر آپ های اینجا در مورد عاشق ها و تنهاییه . ولی سبب بر این نیست که مخاطب خاص نویسنده فرد مورد علاقه ی اون باشه یا کسی که آپ کرده فرد تنها  یا افسرده ایه ! 

پی نوشت 3 :

دوستان خواهش می کنم ، خواهش می کنم ، خواهش می کنم ؛ اینقدر نظر تبلیغاتی نذارید .... شما آدرس وبسایتتون رو بذارید ... نویسنده وب از وبسایتتون دیدن می کنه.صرفا نیازی نیست هی بیاید و نظر تبلیغاتی بگذارید که تهش هیچکس هم از اینجا به دیدن اون نیاد ... !



نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت18:23---27 خرداد 1392

رهگذری هستیم گفتیم اعلام وجود کنیم


ساینا(وریتی)
ساعت21:49---26 خرداد 1392
سنتیا سلام!
ساینام لطفا لینکم کن یک وب جدید درست کردم....لینکت کردم...


یاسمین
ساعت12:46---16 فروردين 1392
سلام گلم وبلاگت عالیه اگه خواستی به وب منیر بزن نظر فراموش نشه

sadegh
ساعت18:58---1 دی 1391
قلب من و تو را



پیوند جاودانه ی مهری است در نهان



پیوند جاودانه ی ما ناگسسته باد



تا آخرین دم از نفس واپسین من



این عهد بسته باد...
به من هم سر بزنید!!!!


ahmad
ساعت12:10---20 آذر 1391
slam webet aliye.be webe manam sar bezan

عاطفه
ساعت13:10---16 آذر 1391
وبلاگت حرررررررررررررررررف نداره.

به من هم سر بزن.

نظر یادت نره ها!!!

اگه با تبادل لینک موفقی خبرم کن.

مرسی


عاطفه
ساعت13:10---16 آذر 1391
وبلاگت حرررررررررررررررررف نداره.
به من هم سر بزن.
نظر یادت نره ها!!!
اگه با تبادل لینک موفقی خبرم کن.
مرسی


عاطفه
ساعت13:10---16 آذر 1391
وبلاگت حرررررررررررررررررف نداره.
به من هم سر بزن.
نظر یادت نره ها!!!
اگه با تبادل لینک موفقی خبرم کن.
مرسی


عاطفه
ساعت13:10---16 آذر 1391
وبلاگت حرررررررررررررررررف نداره.
به من هم سر بزن.
نظر یادت نره ها!!!
اگه با تبادل لینک موفقی خبرم کن.
مرسی


سعید
ساعت23:00---9 آذر 1391
سلام خوفی؟؟وبلاگ عالی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و نطر بدی . تبادل لینک کنیمممممم

حمیدرضا
ساعت22:42---9 آذر 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری هر وقت تونستی یک سر به وبلاگ من هم بزن..بای

۩۞۩Omid۩۞۩
ساعت22:31---9 آذر 1391
slm..webe jalebi dashti linket kardam...
age u ham doos dashti mano ba esme
۩۞۩Extra-Biology۩۞۩
Link kon
taze daram ra mindazamesh
bb


alireza
ساعت9:30---13 آبان 1391
اين پيام از دهان يك دختر به كاري كه گفت لطفا عمل كنيد:

تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دستکارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش ،منم نمیدونم این چیه ولی باید میفرستادم




پاسخ: باو اینا الکیه همش والا اینو دو سال پیش واسه من فرستادن اعتقاد نداشتم هنوز هم سالمم :دی


MAHZIYAR
ساعت18:32---6 آبان 1391
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن بای

حوای بی آدم
ساعت17:51---6 آبان 1391
مرا دوست داشته باش اما تجربه ام نکن برای آموختون ابزار مناسبی نیستم.
سلام دوست خوبم .وبخونه ی جالب و خوبی دارید .خوندم گست هاتونو نتم برداشتم .به منم سر بزنید منتظر حضور سبزتونم .خوشحال میشم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سنتیا ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 مهر 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM